Melancholy...
Tuner ST-S170 Legendarny Tuner SONY
Witam
Mam do zaoferowania dobrej klasy tuner FM stereo SONY ST-S170.
Sprzęt sprawny.
stan uzywany,ocena w skali 1-5 wg mnie 4+
stan techniczny: sprawny, nic nie trzeszczy, wszystkie potencjometry pracuja
Typ: Mono / Stereo Tuner
Zespoły strojenia : FM , MW, LW
Tuning Skala: Cyfrowy
FM Zakres strojenia : 87,5 do 108 MHz
MW Zakres strojenia : 531 do 1602 kHz
LW Zakres strojenia : 153 do 279 kHz
Czułość 2.2uV (FM ) 300uV (MW ) 300uV (LW)
Stosunek sygnału do szumu : 69dB (FM ) , 50dB (MW ) , 50dB ( LW
Zniekształcenia : 0,5 % ( FM) , 0,5 % ( MW ), 0,5 % ( LW)
Selektywność: 55dB (FM ) , 32dB (MW ) , 32dB ( LW )
Pasmo przenoszenia : 30 Hz do 15 kHz (FM )
Wyjściowe: 410mV (FM)
Wymiary : 430 x 85 x 295 mm
Waga: 2,8 kg
zestaw: tuner z kablem zasilającym
możliwość wysyłki po ustaleniu szczegółów
Paczka 30zł
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfZFfx.html
KORG DT-10 - LEGENDARNY tuner/stroik - gitara, bas
lZadaj pytaniel
l
l
lO nasl
l
l
lNasze aukcjel
KORG DT-10 - tuner gitarowy
Korg DT-10. Jest to pierwszy tuner tej firmy, zabudowany w pedale, przypominającym kompaktowe kostki efektowe dla gitarzystów. Tuner wyposażony jest w duży wyświetlacz LED (pokazujący strojony dźwięk), oraz w 13-segmentowy wskaźnik dostrojenia (co 1 cent), zbudowany również z diod LED, co zapewnia dobrą widoczność i pewny odczyt nawet na ciemnej scenie. Tuner ma wytrzymałą i ładną aluminiową obudowę, jak najbardziej przystosowaną do „warunków bojowych”. Ciekawą funkcją DT-10 jest możliwość strojenia od 1 do 7 półtonów w dół, co jest przydatne przy gitarach z możliwością obniżania stroju, albo przy celowym, niższym strojeniu gitary. Tuner ma jedno wejście i dwa wyjścia sygnałowe – na jednym z nich sygnał jest zawsze obecny, a w drugim sygnał można wyłączyć przyciskiem nożnym. DT-10 może być zasilany bateryjnie lub zasilaczem 9V.
Dane techniczne:
- Skala: 12-stopniowa, temperowana
- Zakres pomiaru: E0 (20,60 Hz) - C8 (4186 Hz)
- Kalibracja: 438 - 445 Hz (w krokach co 1 Hz)
- Dokładność pomiaru: +/- 1 cent
- Gniazda: Input (1/4" mono), Output (1/4" mono), Bypass (1/4" mono), DC9V IN
- Zasilanie: Bateria 9V (w zestawie) lub opcjonalny adapter AC
- Wymiary: 104 x 119 x 51 mm
- Waga: 410 g
Zapraszamy do zakupu!
Sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane. W wyjątkowych sytuacjach - np. wyprzedaż produktów z wystawy, po naprawie itp. - jest to zaznaczone w opisie aukcji.
Wystawiamy faktury VAT.
Numer naszego konta:
73 1020 1778 0000 2602 0065 3519
Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucji producentów i objęte są gwarancją producenta. W razie awarii sprzętu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny będzie realizowany w autoryzowanym serwisie w Polsce.
W przypadku reklamacji pokrywamy koszty przesyłki. Przed wysłaniem koniecznie skontaktuj się z nami.
Zakupione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeżeli w opisie aukcji nie jest to wyszczególnione, do wartości zamówienia doliczamy koszty przesyłki w wysokości podanej na aukcji. Zakupiony towar wysyłamy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Istnieje także możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru w Gdańsku.
Zapraszamy do zakupu!
Dołącz do nas na facebook-u.
Email: sklep@4dj.eu
Telefon: 505-173-420
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:30.
W przypadku zawierania umowy na odległość konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od wydania rzeczy (do rąk Konsumenta).
Zwracana kwota równa się cenie towaru wraz z kosztami przesyłki do Konsumenta. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W takim wypadku kwota zwrotu może zostać zmniejszona w stopniu proporcjonalnym do zmniejszenia wartości produktu. Nie podlega zwrotowi oprogramowanie, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
© 2015
4DJ.eu - All rights reserved.
Link: allegro.pl/-i6095237528.html
Tuner satelitarny
Posiadam tuner cyfrowy Pionier legendarny model do cyfry + 1630 sprawny.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgrcTZ.html
YAMAHA A-960 legendarny wzmacniacz High-End
Witam !
Mam do sprzedania legendarny i poszukiwany wzmacniacz Yamahy A-960 o mocnym i jednocześnie delikatnym brzmieniu. Wzmacniacz wyprodukowany był w Japonii. Jest to wyjątkowo zaawansowana konstrukcja, umożliwiająca pełną kontrole brzemienia, dzięki czemu gra rewelacyjnie w każdych warunkach. Posiada dużą moc, niespotykanie wysoki współczynnik sygnał/szum oraz inne parametry plasujące ten wzmacniacz w grupie sprzętów High-End.Wzmacniacz jest nie lada gratka dla wielbicieli słuchania płyt winylowych, gdyż posiada dwa pozłacane wejścia Phono oraz możliwość regulacji wejścia do 6 rożnych rodzajów wkładek gramofonowych. Wizualnie ponadczasowa konstrukcja. Panel przedni wykonany jest z polerowanego aluminium, bez żadnych rys. Przyciski i pokrętła są w bardzo dobrym stanie. Przełączniki są podświetlane na całej powierzchni tworząc genialny efekt, zwłaszcza w przyciemnionym pomieszczeniu.Bas jest niesamowicie mocny i piekielnie szybki nie ciągnący się , a wysokie tony są delikatne i przy tym szczegółowe, to trzeba po prostu usłyszeć. Posiada dynamiczny monitor mocy w postaci suwaka, gdyż czerwona dioda sygnalizuje osiągnięcie żądanego poziomu mocy wyjściowej. Można zawsze monitorować moc sygnału wyjściowego. Jest to efekt ciekawy wizualnie i pozwala uniknąć spalenia kolumn o słabszych parametrach.Cena jaka mnie interesuje to 800 zł za zestaw z tunerem. Preferuje odbiór osobisty bo chętnie pokażę i zademonstruję wnętrze oraz klasę tego sprzętu ,co nie oznacza że nie zgadzam się na wysyłkę (paczka 24h lub 48h pocztex). Na koniec dodam że wzmacniacz ma delikatną wgniotkę na lewym dolnym rogu co widać na jednym ze zdjęć. Pozdrawiam.
Marek
Yamaha A-960
960_80Yamaha A-960 2x100W klasa High-End.
Najważniejsze parametry:
Moc RMS (20Hz-20kHz): 2x100W
Moc wg DIN (8Ohm, 1kHz): 2x120W
Moc wg DIN (4Ohm, 1kHz): 2x180W
Frequency response: 10Hz – 50kHz
Bandwidth: 0Hz – 100kHz (+0/-2db)
Współczynnik tłumienia: 55 (1kHz)
Sygnał/szum: 103dB
Sygnał/szum (Phono): 99dB dla MM, 77dB dla MC
Regulacja Bass/Treble +/-10dB
Filtr Subsonic/High
Dynamiczna regulacja Loudness
Wyjście na dwie pary głośników
Wyjście na słuchawki
Dynamiczny monitor mocy
Pobór prądu 630 Wat
Można podłączyć dwie pary kolumn.
Wejścia TUNER, AUX, TAPE1, TAPE2
Dwa pozłacane wejścia na gramofon
Opcja MAIN DIRECT
Waga: 11 kg
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgBKCt.html
Legenda Unitra Fonica WS-303 Oryginał. Sklep Retro Hi-fi Częstochowa.
Dziś sprzedajemy legendarny wzmacniacz stereofoniczny produkcji ŁZR Fonica Unitra WS-303.
Całość konstrukcji metalowa, panel przedni, gałki i nakładki przełączników wykonane z aluminium.
Wzmacniacz posiada wbudowany przedwzmacniacz gramofonowy i dwa wyjścia słuchawkowe.
Zbudowany w oparciu o tranzystory KD-502.
Przystosowany jest do współpracy z dwoma parami kolumn.
Spotykany pod markami:
Thomson PA 2511 T
Brandt A 2522
Pathé Marconi PA 2511 V
Continental Edison PA 9806*
Emerson SA 25
*Wersja eksportowa Continental Edison PA 9806 posiada dodatkowy filtr tak jak Fonica WS-403 jednak ma niższą moc ze względu na zastosowane tranzystory i transformator więc techniczne jest to WS-303.
Na eksport do kompletu ze wzmacniaczem oferowano tunery Diora TSH-104 i TSH-105.
Dane techniczne:
1. Znamionowa moc wyjściowa 2×25W
2. Znamionowa impedancja 2×8Ω
3. Zniekształcenia nieliniowe ≤0,3%
4. Pasmo przenoszenia 30÷35.000Hz (-3dB)
5. Poziom zakłóceń ≥55dB
6. Tłumienie przesłuchu między
kanałami ≥40dB
7. Tłumienie przesłuchu między
wejściami ≥50dB
8. Przesterowalność wejść ≥26dB
9. Czułość/impedacja wejściowa:
-gramofon magn. 3mV / 47kΩ
-tuner 200mV / 470kΩ
-wejście linoowe/aux 200mV / 470kΩ
-magnetofon 440mV / 220kΩ
10. Wejście magnetofonowe 0,1÷2mV /kΩ
11. Moc wyjściowa dla wyjścia
słuchawkowego /impedancja/ 10÷50mW / 8÷2000Ω
12. Zakres regulacji barwy dźwięku:
-bas 100Hz /± 13dB/
-sopran 10kHz /± 13dB/
13. Kontur:
-bas 100Hz /+ 8dB/
-sopran 10kHz /+ 8dB/
14. Filtr dolnoprzepustowy 8kHz /- 3dB/
15. Pobór mocy 140W
16. Zasilanie 220V
17. Wymiary 440×142×315 /szer.×wys.×głęb./
18. Ciężar 9kg
19. Transformator TS-100/5.
Wzmacniacz zachowany w oryginale stan jak nowy.
Pozdrawiamy Audio-Vintage Częstochowa.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfH3Ah.html
Wzmacniacz JVC AX-435 Mocny Bas 2 x 85W
Przedmiotem aukcji jest znakomity legendarny wzmacniacz produkcji japońskiej JVC ax-435 .
Wzmacniacz ten to znakomita konstrukcja.
Posiada potężny zasilacz z dużym transformatorem (240W poboru z sieci) i wysokiej jakości podwójnymi kondensatorami o pojemności 10000 microF- każdy.
Zapewnia to dostarczenie znacznej energii niskim tonom i stanowi konieczny rezerwuar mocy dla odtworzenia dynamicznych impulsów.
Do tego stopień mocy wykonany na wielkich tranzystorach AUDIO firmy TOSHIBA świadczą o możliwościach tego sprzętu.
Wzmacniacz dostarcza 2x85W (20Hz - 20kHz; 0,015% THD) super czystej mocy do obciążenia 8 Ohm.
S tan techniczny i wizualny oceniam na bardzo dobry,wszytko jest widoczne na załączonych poniżej zdjęciach .
Mniej zorientowanym powiem, że jest to jeden z lepszych wzmacniaczy w swojej klasie, oraz super oferta w relacji ceny do jakości .
DANE TECHNICZNE
regulacja tonów niskich: BAS (1* Hz -+8dB)
regulacja tonów wysokich: SOPRAN (10 kHz -+8dB)
wejścia AUDIO: PHONO, TUNER, CD, AUX, TAPE1, TAPE2 CD DIRECT
Płynna regulacja SUPER BASS
Wejścia typu chinch
Solidne terminalne do kolumn
Wyjście słuchawkowe
możliwość pracy z kolumnami o impedancji 4 – 16 ohm
możliwość podłączenia dwóch zestawów kolumn
moc znamionowa urządzenia 2x85W RMS przy 8ohm,
masa ok. 8,* kg solidna budowa
Made in Japan
Zapraszam na inne moje ogłoszenia ( WZMACNIACZE I GŁOŚNIKI)
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDduQH1.html
D-BOX2 terminal
Witam.Mam do sprzedania legendarny i poszukiwany tuner satelitarny Nokia D-BOX 2.,W tej chwili czyta głównie kanały fta.Tuner ma masę ustawień oraz możliwości można podłączyć go do komputera ma wyjście optyczne 2 wejścia na karty dostępu warunkowego oraz możliwość przeróbek dla fanów tv sat.
Tuner w stanie dobrym na wyświetlaczu ledwo widać napisy ale to można naprawić w zestawie oryginalny pilot który działa . Bardzo polecam
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdfZeP.html
Gallien-Krueger MB500 head basowy
Waży mniej niż 2 kg i zajmuje mniej iż 1U w racku, a posiada 500W mocy - to właśnie Gallien-Krueger MB500, którego zmieścisz do pokrowca razem ze swoim basem. Wyposażony w legendarny 4-ro pasmowy, aktywny EQ i regulację contour, MB500 pozwoli Ci dokładnie stworzyć brzmienie jeszcze zanim trafi do cyfrowej końcówki mocy. Dodatkowo, do standardowych funkcji kreowania brzmienia dorzucono załączany z poziomu footswitcha kanał boost z niezależną regulacją głośności.
Specyfikacja:
moc: 500W 4Ω
barwa: 4-pasmowy EQ,contour,boost (G.I.V.E.)
kontrola: -10dB pad,mute pad,footswich
przedwzmacniacz: tranzystorowy
końcówka mocy: cyfrowa
wejścia instrumentalne - 1/4"Jack
wyjścia gniazdo speakon do kolumny głosnikowej,
XLR Direct Out, pre/post EQ,
Jack - Słuchawki/Line Out/Chain Out,pętla efektów,wyjście na tuner
wymiary:27,5x23x4,5cm
waga: 1,7kg
Ogłoszenie nie gra, zapraszamy do wypróbowania w salonie RAGTIME w Gliwicach!
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDb9EEf.html
Wzmacniacz JVC JA-S31 330W!!!
Witam
Mam dziś do sprzedania Legendarny wzmacniacz Firmy JVC Model JA-S31. HI-END Lat 80.MADE IN JAPAN!!! Niesamowity dźwięk stereo, Wręcz niespotykany w dzisiejszych konstrukcjach.Potężny Bass który jeszcze można wzmocnić dzięki funkcji Loudness. Stan wizualny Oceniam dobry - nosi niewielkie ślady uzytkowania w postaci rysek. Stan techniczny bardzo dobry. Oczywiście Możliwa wysyłka, paczkę zapakuje bardzo dobrze więc niczym nie ryzykujesz.
Moc - 330 W - pobór mocy
80 W DIN / 4 Ohm na kanał
40 W RMS / 8 Ohm na kanał
4 wyjścia na kolumny pracujące razem lub osobno
Wejscia audio : AUX, PHONO, TUNER, TAPE 1, TAPE 2 DUBBING
Wbudowane gniazdo słuchawkowe 6,3 mm
PŁYNNA REGULACJA TONÓW NISKICH I WYSOKICH
SYSTEM LOUDNES
MODE: STEREO - MONO - REVERSE
Wbudowane zabezpieczenia przeciwzwarciowe i termiczne
Impedancja 4 - 8 - 16 Ohm
Wymiary : 390 / 320 / 150 mm
Waga około : 8 kg
Możliwość wysyłki
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDg9kfP.html
Top-model wzmacniacz lampowy Luxman LV-104 Made in Japan.
Wita wszystkich audiofilów na swoich aukcjach internetowych sprzętu Vintage.
Dziś oferujemy Państwu legendarny model w stanie kolekcjonerskim Luxman LV-104
Wszystkie części w 100% oryginalne i sprawne.
Dzwięk na bardzo wysokim poziomie.
Nasza prawdziwa pasja to sprzęt audio z legendarnych lat 70-80 Vintage
Skoro trafiłeś na nasze aukcje internetowe znaczy że jesteś takim samym miłośnikiem sprzętu jak my.
Sprzedaż nie jest dla nas najistotniejsza ... nie chcesz kupować, ale masz pytania, o serwis, zamianę, części itp., szukasz topowego modelu, do swojej kolekcji, chciałbyś zaproponować, inną cenę, chciałbyś zastawić sprzęt w naszym Lombardzie, poszukujesz sprzętu audio który podkreśli niepowtarzalny wystrój twojego wnętrza, potrzebujesz regeneracji, odrestaurowania swojego sprzętu (mamy duże doświadczenie w serwisie i regeneracji vintage audio) ? dzwoń, pisz ... na pewno odpowiemy...
Ze współczesnym audio jest jak z nowymi samochodami z salonu - wyjeżdżając za bramę od sprzedawcy tracisz na wartości kilkadziesiąt procent, po kilku latach pojazd przedstawia niewielką wartość użytkową, tak samo dzieje się ze sprzętem audio.
Kupując za przyzwoitą cenę, coś co ma 30-40 lat, ciągle świetnie funkcjonuje, wykonane jest z najlepszej jakości materiałów, oraz części w większości produkcji Japońskiej, fantastycznie brzmi i oczywiście wygląda niemal zjawiskowo i niepowtarzalnie, a jeśli wystąpi jakaś usterka to najczęściej da się ją łatwo usunąć w kilka minut, kupujesz ponadczasową jakość, niesamowitą przyjemność z użytkowania.
Można też śmiało użyć stwierdzenia, że jest to bardzo dobra lokata kapitału, jak złoto, zegarki i diamenty.
Starannie wybrany i szanowany sprzęt nigdy nie traci na wartości, wręcz odwrotnie bardziej zyskuje wartość wraz z upływem czasu...
Nie kupuj w markecie "plastikowych śmietnikowych sprzętów" to nasze hasło przewodnicze - współczesny budżetowy sprzęt ( taki do kilku tysięcy złotych ), poza bardzo niską jakością wykonania (w większości tworzywa sztuczne, cienkie stalowe blachy zamiast drewna i aluminium lub dobrych stopów metali ) charakteryzuje się bardzo słabą jakością i niską "muzykalnością"
Zastosowanie na masową skalę układów scalonych zamiast tradycyjnie stosowanych w tzw. złotej erze audio tranzystorów ( lata 70 i 80) "zabiło dźwięk" i spowodowało, że większość urządzeń brzmi nijako.
Specyfikacja techniczna
Description
The thermionic tube and the integrated amplifier which investigated the high-definition music play by MOS FET.
MOS FET is adopted as the power stage which treats 3 pole thermionic tube and a large electrical power in FET of a high impedance, and the driver stage at the first rank.
The characteristic of a rich nuance original with the thermionic tube was pulled out, and the music representation with a very high quality is gained.
Three video inputs and a monitor termination are equipped and dubbing from audio-video2 to audio-video1 is also possible.
Wide band video-buffer amplifier is used at the time of dubbing, and it prevents a failure of an image.
The STAR circuit which made the feed line and the earth line become independent is adopted for each circuitry block or every amplification stage. Furthermore, the cross interferencee between each circuitry is suppressed by eliminating the common impedance of a signal line.
The hypermarket regulation transformer of 230VA is carried.
The constant current heating circuit which prevents a variation of an AC power source attaining to a heater is carried.
compact-disk straight functionality is carried so that compact-disk play with higher freshness can be enjoyed.
Rear
Rating of a mode
Form Integrated amplifier
Output power 80W+80W (6ohms)
THD 0.008% (6 ohms, 1kHz)
Frequency characteristic Phono man month/MC: 20Hz-20kHz, ±0.3dB
compact disk, Tuner, Line: 1Hz - 200kHz-3dB
- with an audio video of 1/2:10Hz 6MHz-3dB
Input sensitivity/impedance Phono man month: 2.0mV/47kohm
Phono MC: 150 microvolts/100 ohms
compact disk, Tuner, Line:150mV/47kohm
S/N ratio (IHF) Phono MM:90dB
Phono MC:70dB
compact disk, Tuner, Line: 110dB
Supply v
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID9Jmfr.html
Radio Samochodowe JVC KD-LX 555R Chameleon z DE
Sprzedaję legendarny i flagowy model JVC El Chameleon JVC KD-LX 555R . Radio zakupiłem wraz z samochodem z Niemiec. Sprzedaję Radio bo montuje oryginalne radio do samochodu. Radio jest w stanie idealnym i działa w 100 % !!
Możliwość sprawdzenia radia przed zakupem ! !
Odbiór osobisty lub chętnie kurier.
Dane do Radia są w www :) a pasjonatom dobrze znane :))
Zdjęcia real radia w samochodzie!
W razie pytań 727 255 017 proszę dzwonić.
Dane techniczne:
Kompatybilny z OE Remote
ELCHAMELEON - technologia płaskiego panelu czołowego
Moc wyjściowa: 50W x 4
Tuner HS-IIIi
1-bitowy przetwornik A/C (24 bitowe próbkowanie)
Odtwarzanie CD/CD-R/CD-RW
Odtwarzanie MP3
3-pasmowy parametryczny korektor iEQ
Pozłacane styki wyjścia liniowego (x 2 pary)
Sterowanie DAB Basic Control II
Podświetlany wielofunkcyjny regulator obrotowy
Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania typu karta
Sekcja sterowania DAB ( W połączeniu z KT-DB1000 )
Wyświetlacz 8-znakowy
Pełna i połówkowa moc foniczna
Obsługa dynamicznej rekonfiguracji multipleksowanej
Komponenty główne i dodatkowe
Alternatywny odbiór programów DAB/FM RDS
CD Text,
Wprowadzanie nazwy płyty,
Bezpośredni dostęp do ścieżki (1-12)
Odtwarzanie losowe/powtarzanie
Funkcja Intro Scan
Sekcja sterowania zmieniaczem
Sterowanie MP3 ( W połączeniu z CH-X1500 )
CD Text
Wprowadzanie nazwy płyty
Bezpośredni wybór płyty (1-12)
Odtwarzanie losowe/powtarzanie (2 tryby)
Intro Scan (2 tryby)
Przeskakiwanie/Szukanie
RDS, Stacje: 18 FM i 6 MW/LW, SSM (dla FM),
Szukanie (Góra/Dół)
AFNS/PNC
Przełącznik Stereo/Mono (dla FM)
Regulacja Balans/Fader
Regulacja Super-Bass
Tłumik głośności
Kolorowy wyświetlacz mozaikowy
Jasne podświetlenie CFL
Włączany ściemniacz
Miernik poziomu
Potwierdzanie dźwiękiem
COMPU PLAY
Wyrzucanie płyty przy wyłączonym zasilaniu
Tryb ustawień preferencji
Przewód ISO
Wyciszanie na czas rozmowy telefonicznej
Kod bezpieczeństwa.
Link: allegro.pl/-i6361589669.html
BANG & OLUFSEN BEOMASTER 900 AMPLITUNER HI-END
!
Dodano 2016-07-27 23:03
BANG & OLUFSEN BEOMASTER 900
Kultowy amplituner, pochodzący ze złotej ery audio. Prawdziwa legenda!
Klasyczny design, niesamowite możliwości dźwiękowe - wciąga nosem te wszystkie nowoczesne amplitunery.
Audiofilska jakość dźwięku, niesamowita budowa. Po prostu legendarny amplituner.
Duńska firma BANG & OLUFSEN jest znana od dekad z tworzenia maszyn, które charakteryzowały się nieprzeciętną jakością, nieosiągalną dla konstrukcji innych firm. Muzykalność i jakość wykonania na audiofilskim poziomie.
Jest to amplituner uznawany za jeden z największych klasyków w historii B & O.
Posiada kultowe tranzystory germanowe przy końcówkach mocy, dzięki temu dźwięk jest tak ciepły jak w wzmacniaczach lampowych.
Można zatem mieć dźwięk jak niedościgniona lampa bez konieczności zabawy w skomplikowane systemy lampowe.
Będziesz mógł się cieszyć jakością, ciepłem i naturalnym dźwiękiem bez końca.
Jest to bardzo wysoki model z cenionej i uznanej serii. produkowanej w 1964-70 roku.
Bardzo rzadko spotykany i poszukiwany przez audiofilii.
Sprzęt jest ciężki. Waży 5,5 kg. Genialny wygląd. Niespotykany design nawet na VINTAGE.
Posiada piękny, metalowy przedni panel i stylową, drewnianą obudowę. kapitalne metalowe pokrętła i przyciski.
Zastosowano tu najlepsze i najwyższej jakość komponenty i podzespoły. W tamtych czasach firmy ścigały się miedzy sobą o koronę w dziedzinie audio, dzięki temu sprzęt z tamtych lat, jest wykonany perfekcyjnie i bez żadnych kompromisów. Obecnie za podobną klasę dźwięku trzeba zapłacić grubą kasę.
Jakość dźwięku jest na najwyższym poziomie. Totalny HI-END!
Prawdziwa, czysta moc muzyczna 2 x 10 W przy 4 Ohm (2 x 6 W DIN)! Może to śmiesznie brzmi, ale gwarantuje że nowoczesny wzmacniacz o mocy np 2x50W nie ma najmniejszych szans. Amplituner wbrew pozorom potrafi napędzić duże kolumny i to konkretnie, aż chata skacze. Bez ściemy!
Nie to co oszukane dane techniczne amplitunerów nowej generacji z zawyżonymi specyfikacjami. Tutaj naprawdę to słychać.
Tuner nie stroi. Słychać jakieś szumy i trzaski, ale dźwięku brak. Może coś nie tak podłączyłem.
Głębokie, dynamiczne i nisko schodzące basy (doskonała kontrola), czyste, wyraźne i piękne tony średnie i wysokie.
Całe pasmo wyraźnie słyszalne. Świetna dynamika. Scena nasycona i soczysta.
Dźwięk jest pełny, głęboki i szczegółowy, niespotykany w wzmacniaczach nowej generacji gdzie dźwięk jest plaski i bez wyrazu.
Można słuchać muzyki godzinami bez najmniejszego zmęczenia.
Amplituner pochodzi z mojego prywatnego zestawu Hi-Fi.
Sprzęt był przechowywany w mieszkaniu.
Użytkowany w normalnych warunkach domowych.
Amplituner nie był naprawiany za mojej kadencji, wszystko pracuje ma oryginalnych ustawieniach fabrycznych.
Posłuży jeszcze przez lata - BANG & OLUFSEN to niezawodny sprzęt!
MADE IN DENMARK (wyprodukowany w Danii)
Dane techniczne:
- lMoc DIN: 2 x 10 W przy 4 Ohm lMoc muzyczna: 2 x 6 W Przy 4 Ohm lPasmo przenoszenia: 20 Hz do 20000 Hz lStosunek sygnału do szumu: TAPE 65 dB, PHONO 60 dB lCałkowite zniekształcenia harmoniczne: < 1% lImpedancja głośnika: 4 -16 Ω lregulacja: bass, treble lwejścia: tape, phono lwyjścia: tape (rec out) lmożliwość podpięcia 2 zestawów kolumn lTuner: lWyświetlacz: analogowy lZakres częstotliwości FM: 88-108 MHz lZakres częstotliwości L: 147-350 kHz lZakres częstotliwości M: 520-1600 kHz lZakres częstotliwości K lPasmo przenoszenia: 20 Hz do 15000 Hz lAnalogowy miernik siły sygnału lStosunek sygnału do szumu: FM Mono 50 dB, FM Stereo 65 dB lStosunek sygnału do szumu: M 45 dB lRok: 1964-70 lWymiary: 432 x 230 x 142 mm lWaga: 5,5 kg
STAN TECHNICZNY:
UŻYWANY, SPRAWNY (sekcja wzmacniacza sprawna, pokrętło od tuningu przesuwa skalę, ale nie łapie stacji - słychać tylko szumy i trzaski, brak podświetlenia - wystarczy wymienić żarówki, brak jednej nakładki do portu głośnikowego, poza tym wszystkie funkcje działają jak należy)
STAN WIZUALNY:
BARDZO DOBRY - (posiada lekkie ryski i rysy oraz zadrapania, plamki na górnej części obudowy,
brak gałki od pokrętłą TUNING - całość można ocenić na zdjęciach)
W razie dodatkowych pytań - PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY
WYSYŁKA:
KURIER / POCZTA POLSKA
WYSYŁKA W DOSKONALE ZABEZPIECZONEJ, PANCERNEJ PACZCE!
WYSYŁKA DO 24 GODZIN OD MOMENTU WPŁATY
PŁATNOŚĆ
PAYU lub PRZELEW BANKOWY (prosić o nr konta to podam mailowo po aukcji)
NA INNYCH MOICH AUKCJACH ZNAJDZIESZ INNE SPRZĘTY AUDIO!
Link: allegro.pl/-i6372159251.html
Wzmacniacz JVC JA-S31 330W!!!
Witam
Mam dziś do sprzedania Legendarny wzmacniacz Firmy JVC Model JA-S31. HI-END Lat 80.MADE IN JAPAN!!! Niesamowity dźwięk stereo, Wręcz niespotykany w dzisiejszych konstrukcjach.Potężny Bass który jeszcze można wzmocnić dzięki funkcji Loudness. Stan wizualny Oceniam dobry - nosi niewielkie ślady uzytkowania w postaci rysek. Stan techniczny bardzo dobry. Oczywiście Możliwa wysyłka, paczkę zapakuje bardzo dobrze więc niczym nie ryzykujesz.
Moc - 330 W - pobór mocy
80 W DIN / 4 Ohm na kanał
40 W RMS / 8 Ohm na kanał
4 wyjścia na kolumny pracujące razem lub osobno
Wejscia audio : AUX, PHONO, TUNER, TAPE 1, TAPE 2 DUBBING
Wbudowane gniazdo słuchawkowe 6,3 mm
PŁYNNA REGULACJA TONÓW NISKICH I WYSOKICH
SYSTEM LOUDNES
MODE: STEREO - MONO - REVERSE
Wbudowane zabezpieczenia przeciwzwarciowe i termiczne
Impedancja 4 - 8 - 16 Ohm
Wymiary : 390 / 320 / 150 mm
Waga około : 8 kg
Tel 501 455 304
Link: allegro.pl/-i6370575946.html
PROMO!! TC ELECTRONIC G-SYSTEM multiefekt gitarowy
TC ELECTRONIC G-SYSTEM multiefekt gitarowy
G-System to pierwszy na świecie kompletny podłogowy system gitarowy najwyższej jakości. W urządzeniu zintegrowano bogatą paletę znakomitych efektów i rozbudowane funkcje kontrolne, przez co nie sposób znaleźć drugiego tak uniwersalnego urządzenia o tak wyśrubowanych parametrach.
Dzięki unikalnej kombinacji dwóch sekcji DSP odpowiedzialnych za wytwarzanie najwyższej klasy efektów z pętlami analogowymi, funkcji sterowania zewnętrznym wzmacniaczem, możliwości pracy w charakterze procesora i sterownika podłogowego oraz systemowi wyjść 9V DC pozwalającemu zasilić dodatkowe kostki gitarowe, G-System oferuje możliwości integracji z systemem gitarowym na niespotykanym dotąd poziomie.
Użytkownik ma możliwość wyboru sposobu pracy urządzenia (efekt podłogowy lub procesor montowany w racku kontrolowany z pomocą sterownika podłogowego), decyzji o sposobie połączenia efektów, konfiguracji przełączników nożnych oraz wyboru ponad 25 różnych efektów generowanych przez procesor.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
lPodłogowy multiefekt gitarowy,l
lMożliwość wykorzystania do 9 efektów jednocześnie,l
l4 przełączane pętle monofoniczne pozwalające na podłączenie kostek gitarowych,l
l1 dodatkowa pętla/punkt insertowy dla przedwzmacniacza,l
l4 gniazda 9V DC dla zewnętrznych kostek gitarowych,l
lPort USB umożliwiający ładowanie nowego oprogramowania,l
lBudowa modułowa, dzięki której istnieje możliwość rozłożenia urządzenia na sterownik podłogowy i procesor efektów GFX01 przeznaczony do montażu w racku 19 cali (1U),l
lZłącza MIDI pozwalające na kontrolę zewnętrznych urządzeń MIDI,l
lZłącza dla 2/4 pedałów ekspresji.l
Wolisz mieć kostki efektowe blisko siebie czy przechowywać i chronić je w racku? G-System to nie tylko procesor podłogowy, bowiem dzięki unikalnemu i niezwykle elastycznemu projektowi można rozdzielić go na dwa urządzenia i jedno z nich zapakować do racka.
Na podłodze czy w racku?
G-System składa się z dwóch urządzeń: sterownika nożnego i procesora efektów GFX01, który przystosowano do montażu w statywie lub skrzyni rack 19 cali, gdzie zajmuje jedną jednostkę wysokości (1U). Oba urządzenia mogą pracować razem tworząc zgrabny procesor podłogowy, lub oddzielnie. W drugim przypadku GFX01 montuje sie w racku, a sterownik nożny łączy się z nim pojedynczym kablem. Dzięki temu wszystkie dodatkowe efekty i kable można schować pozostawiając pod stopami tylko wygodny sterownik nożny. Co ważne, zarówno pedał Expression, jak i Volume można podłączyć bezpośrednio do sterownika nożnego.
Interfejs użytkownika
Edycja wszystkich parametrów jest niezwykle szybka i prosta. Oprogramowanie urządzenia zostało zaprojektowane w taki sposób, aby współpracować z intuicyjnym interfejsem opartym na zintegrowanych pokrętłach-przełącznikach, które w niezwykle przyjazny sposób wspomagają programowanie urządzenia.
Historia
Gitarowe dziedzictwo TC
Branża muzyczna lat 70. XX wieku była zdominowana przez falę gitarowych herosów. Z tego też powodu szereg cenionych gitar elektrycznych i wzmacniaczy lampowych powstałych właśnie wtedy, jest do dziś cenionych przez wielu gitarzystów. Niestety nie można tego samego powiedzieć o efektach gitarowych z lat siedemdziesiątych. Mimo, iż popularny w owym czasie rock symfoniczny obfitował w przetwarzane dźwięki gitarowe, jakość tych efektów, jak choćby kostek Chorus czy Delay pozostawiała wiele do życzenia. Dlatego też stawiono sobie zazwyczaj dwa cele: zachować w stanie niezmienionym oryginalny sygnał gitarowy (w takim stopniu, w jakim to było możliwe) oraz uchronić się przed szumami i zakłóceniami wprowadzanymi przez same efekty.
Efekty gitarowe najwyższej jakości
W roku 1976 dwóch braci pochodzących z Danii - Kim i John Rishoj - grało na gitarze w jednym zespole i bezskutecznie poszukiwało efektów gitarowych, których jakość byłaby akceptowalna. Z tego też powodu Kim Rishoj postanowił zaprojektować własną kostkę Chorus/Flanger, która byłaby zgodna z jego założeniami: dawałaby minimalny poziom szumu i duża spójność sygnału. Wkrótce japoński i szwedzki dealer zainteresowali się nowym produktem i zamówili sporą ich liczbę. Kostka Chorus/Flanger legła u podstaw firmy, która później przyjęła nazwę TC Electronic.
Bez kompromisów
Pierwsza partia efektów gitarowych TC Electronic charakteryzowała się bezkompromisową filozofią, której bezpośrednim odzwierciedleniem była cena - 2- a nawet 3-krotnie wyższa od cen efektów dostępnych w owym czasie. Główną przyczyna takiej a nie innej ceny była konieczność selekcjonowania elementów oraz staranne dopracowanie obudowy, która była wypieszczonym „pudełkiem” z zaokrąglonymi rogami i polerowanymi powierzchniami. Bracia pracowali niezwykle drobiazgowo nad każdym, nawet najdrobniejszym szczegółem tworzonych efektów z uwzględnieniem kształtu i rozmiaru przełącznika nożnego, który również był wykonywany na zamówienie.
Wejście w świat cyfrowy
Naturalnym krokiem w procesie twórczym było zastosowanie zdobytych przy produkcji efektów gitarowych doświadczeń w świecie urządzeń studyjnych. Rezultatem tych działań był 4-pasmowy korektor parametryczny TC 1140 i TC 1210 Spatial Expander. W roku 1985 firma TC Electronic wkroczyła w świat urządzeń cyfrowych i już wkrótce najnowszy procesor TC 2290 Dynamic Digital Delay stał się standardowym wyposażeniem każdego szanującego się gitarzysty. Używali go m.in.: Steve Lukather, David Gilmour i The Edge z U2. TC 2290 był protoplastą procesora G-System. Pomyślany jako główny element zaawansowanego systmu rackowego, procesor 2290 był wyposażony w funkcję przełączania pętli podobną do tej, którą można znaleźć w naszym najnowszym systemie flagowym. Uffe Kjems Hansen, wiceprezes departamentu zarządzania produktami wyjaśnia: „2290 był produktem, który sprawdzał sie podczas pracy na scenie o wiele lepiej niż jakikolwiek inny produkt i korzystając z wiedzy, którą zdobyliśmy dzięki temu urządzeniu zaprojektowaliśmy G-System.”
Potęga mocy
Gdy w 1996 roku na rynku pojawił się G-Force, został okrzyknięty najbardziej zaawansowanym i najlepiej brzmiącym procesorem dla gitarzystów, jaki kiedykolwiek pojawił sie w sprzedaży. Poziom komplikacji wydawał się ogromny, ale dla gitarzystów obeznanych w nowinkach technologicznych G-Force otwierał drzwi do świata dostrajania i dostosowywania efektów na poziomie do tej pory nieznanym. Znakomita jakość udostępnianych efektów pozostaje bezdyskusyjna. Co ciekawe, po ośmiu latach obecności na rynku procesor G-Force jest nadal doceniany i w roku 2004 otrzymał nagrodę czytelników miesięcznika Guitar Player jako Najlepszy Procesor Montowany w Racku.
Powrót do podstaw
Uffe Kjems Hansen, znany jako główna siła napędowa projektu G-System, uważany jest za zwolennika interpolacji pomiędzy najnowszymi technologiami i projektami retro. „W latach 80. XX wieku królowały ogromne racki zawierające pokaźną ilość efektów gitarowych, które odpowiadały za charakterystyczne brzmienie fantastycznych stylów muzycznych dekady. Po zachłyśnięciu się techniką nastąpił powrót do źródeł - podstawowy zestaw gitarzysty składał się z jednej gitary i jednego wzmacniacza. Kilka lat później gitarzyści znowu zaczęli interesować się efektami, głównie filtrami i liniami opóźniającymi. Dlatego też myślę, że świetnie dopasowaliśmy się do potrzeb rynku wprowadzając do sprzedaży model G-Force, ponieważ jego efekty pokrywają szeroki wachlarz brzmień bez niepotrzebnego kolorowania oryginalnego brzmienia gitary.”
Dlaczego G-System i dlaczego teraz?
W roku 2005 firma TC Electronic zadecydowała, że nadszedł czas, aby zainwestować całe technologiczne know-how w stworzenie kompleksowego systemu gitarowego. Ale dlaczego G-System i dlaczego teraz? „Wierzę, że cała euforia towarzysząca wprowadzeniu do sprzedaży wzmacniaczy modelujących brzmienie powoli przygasa” - mówi Uffe Kjems Hansen - „gitarzyści dochodzą do wniosku, że ciągle jeszcze długa droga do wiernej symulacji dynamicznej i unikalnej odpowiedzi wzmacniacza lampowego. Przesterowany sygnał gitary elektrycznej jest jednym z najbardziej kompleksowych procesów akustycznych, jaki można sobie wyobrazić. Dlatego podczas prac nad procesorem G-System zadecydowaliśmy, że skoncentrujemy się na tym, co robimy najlepiej: na efektach cyfrowych, mądrym projekcie i zaawansowanej technologii przetwarzania a/c i c/a.” I rzeczywiście solidne prace nad zaadoptowaniem technologii cyfrowej były podstawą stworzenia procesora G-System: „Kilka lat temu nie byliśmy w stanie zaprojektować urządzenia pracującego z częstotliwością próbkowania równą 96 kHz, najwyższej klasy przetworników i tak zaawansowanych algorytmów DSP bez znacznego wywindowania ceny.” - mówi Uffe Kjems Hansen.
Nie wierz nam na słowo!
Uffe Kjems Hansen miał wiele razy okazję stwierdzić, że G-System to pierwszy poważny procesor podłogowy dla gitarzystów. Poprosiliśmy go, aby wyłożył swój punkt widzenia.
„Obecny trend, w którym rezygnuje się z rozbudowanych systemów rackowych na rzecz systemów podłogowych z jednej strony zaowocował pojawieniem się szeregu nowych kostek gitarowych, a z drugiej - całą rzeszą procesorów podłogowych, w których nienajlepsza jakość dźwięku związana jest z wieloma kompromisami. G-System reprezentuje zdecydowanie inne podejście niż efekty podłogowe. Chcieliśmy tu połączyć najróżniejsze elementy wpływające na znakomite brzmienie gitary: pedały drive, przedwzmacniacze i pedały ekspresji z najlepszymi na świecie efektami cyfrowymi. Jednak nie musisz wierzyć mi na słowo - sam sprawdź co potrafi G-System!.”
Złącza i możliwości kontroli
Dzięki połączeniu najwyższej jakości multiefektu gitarowego z programowalnymi pętlami obsługującymi kostki i efekty gitarowe, G-System stanie się centrum zarządzającym efektami gitarowymi na lata. Urządzenie wyposażono w funkcję przełączania kanałów gitarowych z pomocą przekaźników, przydatną funkcję Boost, 4 pętle monofoniczne dla kostek gitarowych, jedną pętlę insertową pozwalającą na podłączenie przedwzmacniacza oraz ponad 25 efektów pokładowych. G-System został zaprojektowany pod kątem jak największej uniwersalności, z tego też powodu można wykorzystywać go zarówno jako efekt podłogowy, jak i jako efekt montowany w racku sterowany pedałem podłogowym.
Instrument Input
Wejście instrumentalne przeznaczone do podłączania gitary.
Pętle efektowe
Powszechnie wiadomo, że nawet nieaktywna kostka gitarowa „zjada” brzmienie gitary. W związku z tym 4 pętle efektowe procesora G-System dają zarówno pełną kontrolę nad presetami, jak również są wyposażone w możliwość aktywacji lub dezaktywacji kostek w czasie rzeczywistym dając do dyspozycji prawdziwą funkcję Bypass dla każdej kostki.
Pętla insertowa przedwzmacniacza
Pętla numer 5 przeznaczona jest do wstawiania modułu przedwzmacniacza. Unikalne rozwiązanie układowe pozwala podłączyć przedwzmacniacz nawet z pomocą długich kabli bez obawy o konsekwencje związane z utratą jakości.
Wyjścia 9V DC
Wyjścia, które pozwalają podać zasilanie dla zewnętrznych kostek gitarowych.
Przełączanie wzmacniacza
4 wewnętrzne przekaźniki dają możliwość sterowania przedwzmacniaczami i wzmacniaczami. Przekaźniki są kontrolowane z poziomu presetów procesora G-System, a jednocześnie mogą być sterowane manualnie w czasie rzeczywistym.
Wejścia Expression i Volume
Pedały ekspresji są zwykle wykorzystywane do zdalnej kontroli takich parametrów, jak na choćby poziom głośności. Dzięki niebagatelnym mozliwościom procesora G-System z ich pomocą można sterować wieloma innymi parametrami. Pedał ekspresji można wykorzystać w charakterze pedału Whammy do kontroli wysokości dźwięku, poziomu opóźnień w efekcie Delay czy szybkości modulacji w efekcie tremolo. Parametry przypisywane do pedału są zapamiętywane w presetach, dzięki temu pedał może pełnić różne funkcje w zależności od wybranego presetu. Istnieje ponadto możliwość przypisania jednego parametru dla wszystkich presetów, jak ma to miejsce w przypadku poziomu głośności.
MIDI
W sekcji MIDI użytkownik może sprawować pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami MIDI, jak kanał MIDI, komunikaty Program Change In/Out, Bank Change, MIDI Map From/To, System Exclusive, zrzut presetów i zegar MIDI. Z poziomu procesora G-System można sterować zewnętrznymi urządzeniami MIDI, pedałami, wzmacniaczami itp.
Wyjście cyfrowe
Na płycie tylnej umieszczono wyjście cyfrowe zapewniające jeszcze większą uniwersalność i spore możliwości w zakresie wykonywanych połączeń. Wyjście pozwala na bezpośrednie połączenie z innymi urządzeniami cyfrowymi.
Zasilanie
G-System został wyposażony w automatyczny zasilacz wewnętrzny zapewniający wysoką stabilność i szybki start. Użytkownik nie musi zaprzątać sobie głowy zasilaczami kostkowymi oraz napięciami zasilającymi.
EFEKTY
W sekcji PRE procesora G-System zawarto efekty najczęściej wykorzystywane w charakterze efektów głównych, natomiast w sekcji POST można znaleźć wszystkie efekty tradycyjne. Pętla wejściowa sekcji DSP została wyposażona w wysokoimpedancyjne wejście instrumentalne oraz moduł przetwarzania a/c pracujący w trybie 24-bit / 96 kHz. Dzięki temu przy przetwarzaniu wszystkie harmoniczne wprowadzanych sygnałów pozostają niezmienione, zatem zostaje zachowana witalność brzmienia kostek overdrive i dodatkowych przedwzmacniaczy.
Filtr
Sekcja filtracji pozwala wybrać pomiędzy kontrolą stykową a ręczną zmieniając się od efektu Wah Wah poprzez filtrację formantową po agresywną filtrację rezonansową.
Kompresja
Sekcja kompresji pozwala na perfekcyjną kontrolę dynamiki sekcji filtracji ulokowanej przed nią. Możliwe jest uzyskanie zarówno charakterystycznego efektu pompowania, jak i bardziej przeźroczystej kompresji dającej łagodniejszą redukcję dynamiki i dłuższe wybrzmiewanie.
Bramka szumów
Sekcja efektów POST została wyposażona w ultraszybką bramkę szumów pozwalającą usuwać szumy tła powstające podczas przerw w grze, pochodzące od dodatkowych pedałów o dużym wzmocnieniu lub przedwzmacniaczy.
Efekty modulacyjne
Wśród efektów modulacyjnych znajdziemy znane efekty TC, jak Chorus, Flanger, Phaser, Tremolo, Vibrato oraz wiele innych.
Chorus
G-System dysponuje dwoma typami efektu Chorus: prostym efektem klasycznym oraz efektem zaawansowanym wyposażonym w zestaw dodatkowych parametrów, jak Golden Ratio, który został zaczerpnięty z procesora TC 2290, czy Phase Reverse, który odwraca przetworzony sygnał w jednym kanale dając ekstremalnie szerokie brzmienie.
Flanger
W urządzeniu znajdziemy dwa typy efektu Flanger: klasyczny i zaawansowany. Drugi został wyposażony w dodatkowe parametry, jak: Flanger Delay, Phase Reverse umożliwiający uzyskanie szerokiego brzmienia oraz Golden Ratio znany z procesora TC 2290, pozwalający uzyskać perfekcyjną relację pomiędzy szybkością i głębokością efektu.
Tremolo
Tremolo to efekt zmieniający poziom głośności pod dyktando generatora przebiegów wolnozmiennych [LFO]. G-System dysponuje szeregiem efektów tego typu, od miękkiego i delikatnego po mocny i agresywny.
Pitch
W sekcji Pitch zawarto efekty pozwalające na odstrajanie sygnałów w celu uzyskania ciekawszego, niestandardowego brzmienia. Algorytmy urządzenia pozwalają na odstrajanie sygnałów w zakresie dwóch oktaw.
Whammy
Efekt Whammy daje możliwość sprawowania kontroli nad wysokością dźwięku dodatkowego głosu z pomocą zewnętrznego pedału ekspresji. W przypadku aktywacji efektu Whammy pedał ekspresji podłączony do wejścia Expression Pedal jest konfigurowany jako pedał Whammy.
Chromatic Pitch
Z pomocą pitch shiftera zamkniętego we wnętrzu procesora G-System można dodać dwa głosy odstrojone o stały interwał z przedziału +/-1 oktawy względem pojedynczego głosu podawanego na wejście. Praca pitch shiftera jest tak szybka, że nie da się zauważyć „wyszukiwania” głosów, co często miało miejsce w przypadku starszych oktawerów lub kostek gitarowych typu Octaver.
Delay
Moduł Delay dysponuje 6 efektami, wśród których znajdziemy: legendarny efekt 2290 Dynamic Delay, Reverse Delay, Tape Echo i inne. Wszystkie programy to efekty „nadmiarowe” pozwalające na wybrzmienie opóźnień nawet po zmianie programu. Parametry daje się zsynchronizować z tempem podawanym z pomocą funkcji Tap Tempo lub zegara MIDI.
Single Delay
Single Delay to najprostszy Delay w procesorze G-System. Symuluje klasyczną linię opóźniającą z wszystkimi klasycznymi parametrami.
Tape
Efekt Tape symuluje brzmienie pogłosów taśmowych razem z charakterystycznymi przesterowaniami pojawiającymi sie w przypadku dużych wartościach parametru Feedback.
Reverse
Efekt Reverse świetnie sprawdzi sie w przypadku chęci uzyskania tajemniczego brzmienia. W tym wypadku jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia.
Lo-Fi
Delay Lo-Fi pozwala uzyskać charakterystyczne brzmienie Lo-Fi. Podstawowym parametrem jest tutaj Clip pozwalający określić wielkość przesterowania oraz High i Low Cut dające możliwość podcięcia skrajów pasma.
Ping Pong
Algorytm Ping Pong pozwala wykreować charakterystyczny efekt stereofoniczny. Za szerokość obrazu stereo odpowiada parametr Width.
Dynamic Delay
Efekt Dynamic Delay po raz pierwszy został zastosowany w procesorze TC 2290. W tym przypadku poziom wyjściowy jest ściśle uzależniony od od dynamiki sygnału na wejściu.
Dual Delay
Prawdziwy Dual Delay pozwala na niezależną regulację czasów opóźnień dla dwóch linii opóźniających. Każda posiada własne tempo, możliwość podcięcia skrajów pasma oraz funkcję ustawienia w dowolnym miejscu panoramy stereo.
Reverb
W pamięci procesora G-System zapisano charakterystyczne i cenione pogłosy TC Electronic. Znajdziemy tu symulacje płyt pogłosowych (Plate), małych pomieszczeń (Room), sprężyn pogłosowych (Spring) i dużych hal (Hall), które dostosowano do wymagań gitarzystów.
Spring
Algorytm Spring został stworzony z myślą o symulacji brzmienia sprężyn pogłosowych, które można znaleźć w klasycznych wzmacniaczach gitarowych.
Hall
Efekt Hall symuluje rozchodzenie się dźwięku w dużych pomieszczeniach z zachowaniem naturalnej charakterystyki materiału źródłowego. Efekt świetnie sprawdzi się w przypadku chęci uzyskania dyskretnego pogłosu z długim czasem wybrzmiewania.
Room
Algorytm Room symuluje relatywnie nieduży, dobrze umeblowany pokój mieszkalny. Podobnie jak w rzeczywistym pokoju, tak i tu wiele odbić jest pochłanianych przez miękkie materiały, a sygnał źródłowy jest odbijany przez ściany i naturalne otoczenie.
Plate
Przed nastaniem ery cyfrowej do wytworzenia sztucznego pogłosu wykorzystywane były sprężyny i duże metalowe płyty. Brzmienie charakterystyczne dla płyty pogłosowej jest rozproszone i jasne.
Tuner chromatyczny
Dzięki tunerowi chromatycznemu użytkownik ma cały czas wgląd w strój gitary. Po naciśnięciu i przytrzymaniu przełącznika Tuner wyjścia są wyciszane, a na wyświetlaczu pojawiają się precyzyjne informacje na temat stroju. Naciśnięcie dowolnego przycisku powoduje automatyczne wyjście z trybu strojenia i odblokowanie wyjść.
Dodatki
Procesor G-System został wyposażony w kilka przydatnych dodatków. Wśród nich znajdziemy: bramkę szumów, 3-pasmowy korektor i funkcję Boost, która pozwala za jednym naciśnięciem przycisku „wypchnąć do przodu” wypełnienie lub solo gitarowe. Warto wspomnieć również o możliwości synchronizacji z tempem podanym z pomocą funkcji Tap Tempo lub zegara MIDI oraz możliwość kontroli z pomocą pedału Expression.
DANE TECHNICZNE
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE:
lZłącza: dwa gniazda jack 1/4 cala, pseudo-symetryczne,l
lImpedancja: 1 MOhm,l
lMaks. poziom wejściowy: 18 dBu,l
lMin. poziom wejściowy dla 0 dBFS: -6 dBu,l
lCzułość: -6 dBu do +18 dBu.l
PĘTLA 1-4:
lZłącza: dwa gniazda jack 1/4 cala x 4,l
lImpedancja wej./wyj.: 91 kOhm / 100 Ohm,l
lMaks. poziom wyjściowy: 12 dBu,l
lZakres poziomów na wyjściu: 6 – 10 dBu.l
GNIAZDA INSERT:
lZłącza: dwa gniazda jack 1/4 cala,l
lImpedancja wej./wyj.: 24 kOhm [35 kOhm symetryczne] / 100 Ohm [200 Ohm symetryczne],l
lMaks. poziom wyjściowy: 12 dBu,l
lZakres poziomów na wyjściu: 6 – 10 dBu.l
WYJŚCIA ANALOGOWE [L/R]:
lZłącza: dwa gniazda jack 1/4 cala,l
lImpedancja: 100 Ohm [200 Ohm symetryczne],l
lMaks. poziom wyjściowy: 12 dBu,l
lZakres poziomów na wyjściu: 0 do 10 dBu,l
lPasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +0,0/-0,4 dB,l
lDynamika: typowo >95 dB, 20 Hz – 22 kHz, 0 dBFS,l
lTHD: typowo < -80 dB, 20Hz - 22kHz, -1dBFS,l
lPrzetwarzanie a/c: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie, DSR,l
lPrzetwarzanie c/a: 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie, DSR,l
lCzęstotliwość próbkowania: 44,1 kHz.l
ZŁĄCZA CYFROWE:
lZłącza: RCA [S/PDIF],l
lFormaty: S/PDIF [24 bit], EIAJ CP-340, IEC 958, 75 Ohm.l
EMC:
lZgodność: EN 55103-1 i EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B.l
BEZPIECZEŃSTWO:
lCertyfikaty: IEC 60065 / EN 60065/ UL 60065 / CSA E60065.l
OTOCZENIE:
lTemperatura otoczenia podczas pracy: 0° C do 50° C,l
lTemperatura przechowywania: -30° C do 70° C,l
lWilgotność: maks. 90% bez kondensacji.l
STEROWANIE:
lMIDI: In/Out: DIN 5 Pin,l
lUSB: USB 1.1 typ B,l
lPedał [Expression i Volume]: 4 x jack 1/4 cala [2 na module GFX01, 2 na sterowniku],l
lTransmisja wewnętrzna [niezależne połączenia dla końcówek tip i ring dla urządzenia podrzędnego]: 4 sygnały sterujące na dwóch złączach jack 1/4 cala przeznaczone do przełączania wzmacniacza.l
INNE:
lWyjście DC: 4 wyjścia 9 VDC, razem maks. 200 mA , (-) w środku, (+) na zewnątrz.l
OGÓLNE:
lWykończenie: anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis,l
lWyświetlacz: LCD 2 x 20 znaków plus 20 x 7,l
lPrzełączniki nożne: 18 podświetlanych,l
lWymiary: 512,9 x 265,9 x 103,4 mm,l
lCiężar: 7,83 kg,l
lZasilanie: 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny],l
lPobór mocy: < 20 W.l
lOprogramowanie w wersji 1.05 dla procesora G-Systeml
CECHY:
lUsprawniona obsługa pracy przekaźników,l
lPoprawiono czas przełączania przekaźników z 300 ms dla przekaźnika 4 do 50 ms dla wszystkich 4 przekaźników,l
lProgramowalne przełączanie wyjść A-B plus poziom wyjściowy dla presetu,l
lDodano indywidualne regulatory poziomów wyjściowych dla kanałów lewego i prawego oraz dodano możliwość przełączania wyjść A-B. Dzięki temu możliwe stało się wykorzystanie wyjścia Left/Right do wybierania, który wzmacniacz lub inne urządzenie będzie podłączone do G-System. Dodatkowo poziomy kanałów lewego i prawego mogą być wykorzystywane do ustawienia globalnego balansu lub poziomu głośności presetu. Regulatory poziomów są dostępne w menu PRS Routing i są zapisywane razem z ustawieniami programu użytkownika.l
Blokada przekaźnika
W menu Utility pojawił się parametr Relay Lock pozwalający na blokowanie przekaźnika. Umożliwia on blokadę przekaźnika w określonej pozycji, która nie ulegnie zmianie nawet podczas zmiany presetu.
Mapowanie komunikatów MIDI
G-System zyskał funkcję mapowania komunikatów na wyjściu MIDI umożliwiając zdefiniowanie specyficznych ustawień komunikatów Program Change, które będą wysyłane do urządzeń zewnętrznych, zdalnie sterowanych wzmacniaczy i innych urządzeń.
Zmniejszenie opóźnień funkcji transpozycji
Znacznie zmniejszono opóźnienia funkcji transpozycji, przez co efekty Whammy i Octaver pozwalają na bardzo szybkie tworzenie dodatkowych głosów.
Usprawnienia w module kalibracji poziomu Master Volume
Usprawniono pracę modułu Master Volume umożliwiając lepszą kalibrację i lepszą kontrolę nad poziomem sterowanym zewnętrznymi pedałami ekspresji. Dodano kolejne punkty pozwalające na zwiększenie precyzji regulacji poziomu pozostawiając jednocześnie bez zmian punkt całkowitego wyciszenia.
POPRAWKI:
Przesunięty parametr Routing Lock,
Parametr Routing Lock został przesunięty do menu Utility, czyli tam, gdzie znajdują się inne parametry „blokujące”.
Wah Wah Auto Reset
Timer Auto On efektu Wah Wah jest teraz resetowany w momencie przywoływania tego samego presetu.
Bank Change
Bank fabryczny #1 procesora G-System odpowiada komunikatowi MIDI Bank Change o numerze #0.
Wejścia dla pedałów Expression i Volume
Przywrócono pełną funkcjonalność wejść dla pedałów Volume i Expression.
Konfiguracja pedałów Expression i Volume
Dodano dwa różne typy usprawnień do modułów obsługujących pedały Volume i Expression.
W celu aktywacji funkcji Auto On w efekcie Wah Wah potrzebne jest 30-procentowe wciśnięcie pedału. Funkcja ta chroni przed przypadkową aktywacją modułu Wah Wah.
Parametr dostrojenia efektu Whammy teraz przeskakuje do 100% lub do 0% wewnątrz 5-procentowego przedziału, dzięki czemu parametr Pitch przyjmuje maksymalną lub minimalną pozycję gdy zachodzi taka potrzeba.
Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE. GWARANTOWANE NAJLEPSZE CENY I BŁYSKAWICZNA WYSYŁKA!
Link: allegro.pl/-i6086778476.html